wyniki i regulamin ligi

Do startu w lidze dopuszczamy każde auto, niezależnie od rodzaju modyfikacji, roku produkcji czy zastosowanego silnika. 
 
Uczestnicy na tor wjeżdżają w odpowiednio dopasowanych grupach na tzw. sesje. Każdy z uczestników podczas zawodów wykona minimum 5 takich sesji, które czasem spędzonym na torze i ilością okrążeń mogą się różnić w zależności od danego toru.
 
W Race Cup stosujemy podział na rodzaj napędu, czyli RWD, FWD oraz AWD. Dodatkowo w każdej grupie, auta dopasowane są do odpowiednich klas pojemnościowych. W każdej grupie znajdziecie także klasę Street przeznaczoną dla aut seryjnych.
 
W sezonie 2024 odbędą się dodatkowe puchary: American Car oraz RWD Cup
Więcej szczegółowych informacji znajdziecie w Regulaminie ligi.
 
 
 

wyniki

1 runda Tor poznań

1 miejsce: MAŁECKI Michał – Dallara F308  

2 miejsce: Mario – Porsche 911 GT3 Cup 

3 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS 

1 miejsce: MAŁECKI Michał – Dallara F308  

2 miejsce: Mario – Porsche 911 GT3 Cup 

3 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS 

1 miejsce: TWARDOWSKI Robert  – Honda Civic

2 miejsce: WNĘK Patryk – VW Golf R

3 miejsce: WRONA Przemek – Honda Civic

1 miejsce: NIERUSZEWICZ Darek – Porsche 911 Turbo 

2 miejsce: KOSMIDER Dariusz – Toyota GR Yaris 

3 miejsce: SENDROWSKI Tomasz – Toyota GR Yaris 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

2 runda SILESIARING

1 miejsce: JAGLARZ Maciej – Porsche 911 GT3 Cup 

2 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS 

3 miejsce: ZIEMBA Mateusz – Radical

1 miejsce: JAGLARZ Maciej – Porsche 911 GT3 Cup 

2 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS 

3 miejsce: ZIEMBA Mateusz – Radical

1 miejsce: DURAJ Mateusz – Volkswagen Scirocco 

2 miejsce: GRYGIEREK Dariusz – Renault Clio 2 Sport 

3 miejsce: WRONA Przemek – Honda Civic 

1 miejsce: NIERUSZEWICZ Darek – Porsche 911 Turbo 

2 miejsce: KANIA Piotr – Mitsubishi EVO X GT3

3 miejsce: KOSMIDER Dariusz – Toyota GR Yaris 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

3 runda motopark ułęż

1 miejsce: BRYK Szymon – Toyota GR Yaris 

2 miejsce: KIECZMERSKI Robert – Honda Civic

3 miejsce: FRYSIAK Tomasz – BMW E36 GTR 

1 miejsce: FRYSIAK Tomasz – BMW E36 GTR 

2 miejsce: BIELECKI Michał – BMW E36 M3 

3 miejsce: KLIMCZEWSKI Piotr – Bmw e36 330 

1 miejsce: KIECZMERSKI Robert – Honda Civic

2 miejsce: TWARDOWSKI Robert – Honda Civic

3 miejsce: GRYGIEREK Dariusz – Renault Clio 2 Sport

1 miejsce: BRYK Szymon – Toyota GR Yaris 

2 miejsce: KUCZYŃSKI Igor – Toyota GR Yaris 

3 miejsce: STODULSKI Adrian – BMW M140ix 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

4 runda slovakiaring

 

1 miejsce: JAGLARZ Maciej – Porsche 911 GT3 Cup 

2 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS

3 miejsce: BIELECKI Michał – BMW E36 M3 

 

1 miejsce: JAGLARZ Maciej – Porsche 911 GT3 Cup 

2 miejsce: MIĄSKO Sławomir – Porsche 911 GT3 RS

3 miejsce: BIELECKI Michał – BMW E36 M3 

1 miejsce: ORCHOLSKI Piotr – Renault Clio RS IV 

2 miejsce: TWARDOWSKI Robert – Honda Civic EGK 

3 miejsce: WRONA Przemek – Honda Civic

1 miejsce: NIERUSZEWICZ Darek – Porsche 911 Turbo 

2 miejsce: KOSMIDER Dariusz – Toyota GR Yaris 

3 miejsce: SENDROWSKI Tomasz – Toyota GR Yaris 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

5 runda tor jastrząb

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

6 runda motopark ułęż

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce: 

Klikając w link zostaniesz przeniesiony na stronę protimer.pl

wyniki

2 runda Tor poznań

1 miejsce:

2 miejsce:

3 miejsce:

1 miejsce: 

2 miejsce: 

3 miejsce:

1 miejsce:

2 miejsce:

3 miejsce:

1 miejsce:

2 miejsce:

3 miejsce:

Travel To Edmb

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing 

train ico

By Train

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor

car ico

By Car

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor

bus icon

By Bus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor

airplane ico

By Plane

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor

zapamiętaj!

podstawowe zasady panujące na naszych imprezach. 

Na tor wjeżdżamy...

Tylko na wyraźny sygnał osoby odpowiedzialnej za start, bądź sygnalizator z zielonym światłem. Zjazd następuje po określonym czasie i sygnalizowany jest flagą szachownicą

Żółta flaga...

Sygnalizuje, że na torze jest jakieś zdarzenie, obrócony samochód, auto po za drogą, coś nie bezpiecznego na trasie przejazdu.

Możesz wyprzedzać ale...

Musisz sprawdzić czy sędzia pokazał niebieską flagę zawodnikowi poprzedzającemu
Zawodnik przed Tobą musi wyraźnie zjechać do krawędzi toru w bezpiecznym miejscu, sygnalizując manewr włączonym kierunkowskazem.

Jesteś za wolny lub za szybki na swoją grupę...

Zgłoś nam przed swoim startem a przeniesiemy Cię do dopasowanej do możliwości Twoich i Twojego auta.
Dodatkowo na bieżąco podczas zawodów weryfikujemy czasy uzyskane przez zawodników w celu ewentualnych zmian w grupach

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Absolutnie każdym. Może to być zupełnie seryjne auto a także dowolnie zmodyfikowany do wyczynowych włącznie. Warunkiem dopuszczenia jest posiadanie gaśnicy w samochodzie.
Przede wszystkim kask oraz dobre chęci.
Zalecamy posiadać dodatkowy kanister z paliwem, zapasowe koła z oponami oraz podstawowe narzędzia.
Na pewno w bezpieczny sposób. Samochód musi być sprawny technicznie, bez żadnych wycieków, usterek, wystających elementów. Musi posiadać działające światła drogowe, stop oraz awaryjne.
Ze względu na dużą ilość kilometrów zrobionych na torze zalecamy przegląd oraz przygotowanie samochodu przed każdym startem. Sprawdzenie układu hamulcowego (płyn, klocki oraz tarcze hamulcowe) , dostosowanie go do warunków na torze, układu zawieszenia usuwając wszelkie usterki oraz „luzy”. Stan, poziom oraz dobór oleju silnikowego, pamiętając o częstszej wymianie ze względu na wyższe temperatury pracy silnika spowodowane wyższymi obrotami.
Stan oraz dobór ogumienia adekwatny do warunków na torze. Dopuszczamy także opony wyścigowe i rajdowe.
Od wybrania się na Race Cup 🙂
Posiadamy swoich doświadczonych instruktorów dostępnych na każdych zawodach, którzy pomogą w każdym aspekcie na torze. Pomogą postawić pierwsze kroki, pokażą jak bezpiecznie poruszać się po torze.
Dla bardziej wymagających pomogą „urwać” kolejne sekundy podczas zawodów
Race Cup to liga w której uczestnicy ścigają się na czas, najlepszy czas pozwala zająć najlepsze miejsca za które uczestnik otrzymuje puchary i cenne nagrody.
W trakcie sezonu prowadzona jest klasyfikacja generalna oraz w poszczególnych grupach,  klasach pojemności oraz dodatkowych pucharach.
Możesz wynająć go od nas w trakcie zawodów. Wystarczy zaznaczyć dodatkową opcję wynajmu kasku w formularzu zgłoszenia.
Na każdych zawodach jest zabezpieczenie medyczne, są sędziowie pilnujący przebiegu zawodów. Na szybszych torach dodatkowo jest straż pożarna.
Tak, jest możliwość wykupienia specjalnego pakietu startów w całym sezonie. Przechodząc do systemy rejestracji jest możliwość zapisania się na cały sezon, dowolną rundę włącznie z dodatkowymi treningami, które będą organizowane w trakcie sezonu.

nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

jeżeli masz wątpliwości i nie znasz odpowiedzi na jakieś pytania skontaktuj się z nami

Do zobaczenia na torze!

info@racecup.pl
+48 889 152 397

Śledź nas w social mediach

Wszelkie prawa zastrzeżone. carclassic sp. z o.o.